Skal du feire? Ønsk deg en gave til kreftsaken

Skal du gifte deg, feire bursdag eller markere en annen stor dag? En gave til kreftsaken er en gave som mange får nytte av. Du bidrar til viktig kreftforskning og til en bedre hverdag for alle de som er berørt av kreft. På den måten blir både feiringen og gaven en del av noe større.

En rosa bakgrunn med blomster på.

Kreftforeningens arbeid er basert på innsamlede midler. Takket være alle som støtter oss, kan vi fortsette innsatsen for alle som rammes av kreft. Les mer om hva pengene går til.

Til deg som skal feire

Hvis du ønsker et takkekort med oversikt over alle som har gitt trenger vi navn, adresse og dato for feiringen. Dette sendes til; post@kreftforeningen.no eller du kan ringe 21 49 49 21.

Hva sier du til gjestene?

Det kan være lurt å informere gjestene om hvordan de kan gi gaven, enten ved å legge inn vippsnummer, kontonummer eller samle inn pengene selv. Ønsker du at gjestene skal få velge hvilken måte de skal gi, kan du bruke denne linken eller legge ved denne QR-koden i innbydelsen.

Slik kan gjestene gi:

Husk å inkludere navnet på den/de som skal feires når du gir penger, slik at ditt navn blir inkludert i takkekortet.

• Gi en gave via Vipps til 2277, givere må da skrive anledning, navn og sted i meldingen på Vipps. Eksempel: Ola Hansen, Oslo, 70 år.
  • Sett inn på kontonummer 5005.05.11011. Merk innbetalingen med navn, adresse og anledning på den/de som skal feires og hvem gaven er fra.
  • Via en innsamling under feiringen. Da kan pengene settes inn på konto 5005.05.11011. Merk beløpet med anledning, samt navn og adresse på den som feires.
  • Via skjema:

Gratulasjonsgave

kr
Gi en gratulasjonsgave

Jubilanten

Informasjon om giver/givere

Legg til flere givere

Total sum: 200 kr

Kvinne med headset smiler til kamera. Foto.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med sentralbordet på e-post eller telefon.

Hva er vi?

Vi er en av de største bruker- og interesseorganisasjonene i Norge. Vi er en betydelig samfunnsaktør og en stor medlemsorganisasjon på helseområdet.

Hva gjør vi?

Vi jobber for at færre skal få kreft, at flere skal overleve kreft og for bedre livskvalitet for pasienter og pårørende. «Et liv uten kreft» er visjonen vi strekker oss mot.