Minnegave

Når et kjært liv tar slutt, velger mange å be om en pengegave til et veldedig formål. En minnegave til Kreftforeningen vil aldri visne, men kan bidra til at flere kan overleve.

Hvite liljer
Johnér Bildbyrå AB

Minnegave

kr
Til minne om

Pårørende

Vi trenger informasjon om pårørende for å kunne sende minnekort.

Informasjon om giver/givere

Legg til flere givere

Total sum: 200 kr

Andre måter å gi en minnegave på

1. Åpne Vipps-appen
  2. Klikk på Send
  3. Søk etter 2288
  4. Velg Minnegaver
  5. Fyll inn beløp og navn på avdøde – fornavn og etternavn.
  6. Klikk Send

Merk! Vi får kun navn på giver, vippskontoen sin eier. Ønsker dere at flere givere skal komme frem må disse navnene sendes på e-post til minnegaver@kreftforeningen.no. Husk å henvise til Vipps-transaksjonen.

Bruk kontonummer 5005 05 05151

Merk innbetalingen med navn på avdøde, samt navn og adresse til pårørende. Hilsenen blir fra kontoeier, med mindre du ikke skriver noe annet.

Bruker du giroblankett, skal den fylles ut med:

• mottaker: Kreftforeningen, Postboks 4 Sentrum 0101 Oslo
  • navn på avdøde
  • navn og adresse til pårørende
  • navn på giver(e)

Trenger du giroblanketter tilsendt kan du sende en e-post til minnegaver@kreftforeningen.no

Vi sender minnekort etter begravelsen

Etter begravelsen sender vi et pent minnekort til nærmeste pårørende. I kortet står navnet på alle som har gitt i avdødes minne. Vi oppgir ikke beløp for hver enkelt gave, men den totale summen som er kommet inn.

Takkekort fra pårørende

Hvis du som pårørende ønsker å sende takkekort til de som gav i forbindelse med begravelsen, kan du bestille kort fra oss. Kortene kan fås med eller uten tekst.

Kvinne med headset smiler til kamera. Foto.

Lurer du på noe?

Ta kontakt med sentralbordet på e-post eller telefon.